Gosa med ett underverk!

Idag har det varit en massa släkt och vänner här och firat mig eftersom jag fyller år på onsdag. Och eftersom det här är en blivande bebisblogg måste jag berätta att jag har fått en massa kvalitetstid med en liten bebis på 3 veckor, mitt älskade kusinbarn Wilma!! Konstigt att man kan känna så mycket kärlek till någon så liten, men hon är så go. Även hennes storebror på 4 år är så himla go. Tycker så mycket om den där familjen!! När jag håller i lillskruttan känner jag hur himla rätt det vore med ett barn!

Jag har nu slutat skydda mig. Jag har varit hemifrån denna vecka, och skulle ta med mig p-ringen och sätta in den, men tro på tusan att jag åkte ifrån den. Vi hade bara tänkt att ha den i den här månaden och sen sluta skydda mig när vi nu kommer in i januari som födelsemånad. Men nu blev det en månad tidigare.
Frågade min sambo idag om vad han tyckte om att sluta skydda oss framöver och se var det landar. Vi behöver ju inte kämpa för att bli med barn och känna press varje gång det närmar sig ägglossning, utan att ta det som det kommer. Och tro det eller ej, men han är med på det hela!!!!!! Det är så himla skönt att slippa gå på en massa hormoner, och att få köra på min egen kropp. Känner mig som en helt ny människa, och är nykär igen! Min karl är tamejtusan det bästa som finns på denna jord. Idag när han höll i Wilma så smälte mitt hjärta! <3

Har sjukt ont i mina äggstockar för tillfället, ett bra tecken på att systemet börjar på att sparka igång efter 7 år på p-piller och p-ring.



Häng med framöver, kommer avslöja här när jag plussar på graviditetstestet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0