inbillning...! (?)

Såhär 3 dagar innan mensen, är det inte så att det kommer ännu en biverkan kommer krypande.. Är det inte så att mina bröstvårtor är betydligt mörkare nu är för någon dag sen?! Jag blir galen... Jag är skendräktig varje månad, och hoppas och hoppas! Fast samtidigt är jag livrädd för att sätta ett barn till världen. Kommer allt förändras till det negativa..? JAg är ju en sådan som tror att livet börjar när man får barn, och med den inställningen måste det ju bli bra! Blir så less på folk som säger "passa på och lev och hitta på grejer för sen när ni har barn så blir det annat". Visst att livet förändras, men man behöver ju inte vara en omständig surpuppa som bara sitter inne. Jag ska vara en aktiv mamma som tar med barnen på saker. Speciellt friluftssaker! jojomensan, jag tror minsann mina barn ska få gå på "ur och skur" förskola. Eller om inte annat ska jag jobba på en!

Blev mycket hattigt.. men efter att ha tränat är jag sprallig och full av endorfiner.

Bara 2 dagar kvar till BIM (beräknad icke mens) imorgon, och jag hoppas ju lite på att det ska ligga ett litet ägg inbäddat i min livmoder vid det här laget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0