Huslig student!

Vissa morgnar vaknar jag och kroppen går på av sig själv. Helt plötsligt har man diskat, städat och donat utan att man ens har hunnit lagt märke till det. Sånt gillar jag! Men detta brukar också vara ett pms-tecken så vi får se hur det går. Tror inte att jag har någon början på en bebis i magen, det blir bäst av att inte tro det. Då kan jag inte bli annat än glad om det inte är så. Hellre bli överraskad och glad än överraskad och ledsen.
Idag ska jag fortsätta med pluggandet, fast finvädret lockar mig att hitta på något annat. Kanske iaf tar en sväng med min nya cykel. :)

Igår var min kusin återigen och hälsade på med sin lilla tösabit på 1 månad. Jag fick gosa hela kvällen, men hon var lite trött och kinkig så varannan minut var hon så nöjd, sen började hon gråta.. Men HJ (som vi kan kalla min anonyme karl) höll i henne en stund också och mitt hjärta smälter! Han passar så bra med ett barn i famnen.. Vi måste nog ta och skaffa en liten tremänning till Wilma snart. Fast det är ingen brådska, vi tar det som det kommer. Det vore ju bäst om vi fick i typ april-maj-juni, och då ska vi ju vänta ganska många månader innan vi sätter igång på allvar. Men jag fortsätter att gå oskyddad så får vi se vad som händer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0