...biverkningar...

Fortsatt trötthet, och nu blodtrycksfall.. ojoj.. Men det är ju ingen liten filur därinne har jag ju sagt. Så varför fortsätter jag att må knepigt..? Eller går jag och känner efter för mycket nu när jag tänker på det konstant.. Har varit hungrig precis hela dagen... Nu mår jag illa också, fast det kan ju bero på att jag först åt middag på Frasses efter att vi hämtat vårt nya köksbord :) och sen slängde mig på nya cykeln och cyklade upp det HJ:s firmas garage i superspeed (?). Cykeln går riktigt bra i alla fall. Mjukt och följsamt! En riktig glidarcykel!

Nej, om man ska bege sig ut på andra bloggar med samma forum och ragga läsare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0